Notice: Функцията register_block_script_handle е извикана погрешно. Файлът (/home/bourgas.bg/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/includes/modules/schema/blocks/faq/assets/js/index.asset.php) за "editorScript" описан в дефиницията на "rank-math/faq-block" липсва. За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 5.5.0.) in /home/bourgas.bg/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

Notice: Функцията register_block_script_handle е извикана погрешно. Файлът (/home/bourgas.bg/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/includes/modules/schema/blocks/howto/assets/js/index.asset.php) за "editorScript" описан в дефиницията на "rank-math/howto-block" липсва. За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 5.5.0.) in /home/bourgas.bg/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

Notice: Функцията register_block_script_handle е извикана погрешно. Файлът (/home/bourgas.bg/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/includes/modules/schema/blocks/schema/assets/js/index.asset.php) за "editorScript" описан в дефиницията на "rank-math/rich-snippet" липсва. За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 5.5.0.) in /home/bourgas.bg/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
Фалира таксиметровата компания на Алексей Петров - Bourgas.bg

Става въпрос за легендарните „Такси-С-експрес“, които са правоприемник на държавните таксита от соца След нова година столичната таксиметрова компания „Такси-С-Експрес“, по-известна като таксита 9-12-80 на Алексей Петров, който бе застрелян на 16 август т.г., спира да съществува. До момента не е съобщено официално, че първото частно такси дружество в столицата, правоприемник на държавните таксита 12-80, които оперират в София от далечната 1968 г., спира да съществува. Таксиметрови шофьори от фирмата обаче разказват, че в последните дни на месец ноември са били уведомени от управата на „Такси-С- Експрес“, че след Нова година фирмата се закрива и че таксиджиите, които ползват логото 9-12-80 и плащат по 240 лева месечно на дружеството, са длъжни да свалят лепенките от автомобилите си и да си търсят нов оператор, към когото да продължат да работят. Засега остава неясна съдбата на шофьорите, които изплащат лизингови автомобили, собственост на „Такси-С-Експрес“ и процедурата, по която ще минат, за да прекратят финансовите си отношения с таксиметровата компания.„На 30 ноември ми казаха, че от Нова година фирмата спира да съществува. Щели да я закриват заради неразбирателство между акционерите. Колеги разправят, че данъчните и общинските власти са погнали 9-12-80, други обясняват, че в бъдеще щяло да се прави нова такси компания, която минавала под шапката на Златко Баретата тъй като в „Такси-С-Експрес“ имали проблеми с техническото обезпечаване и със събирането на таксите и лизинговите вноски от много шофьори“, споделя таксиметров шофьор, брандиран с логото на 9-12-80. Думите му бяха потвърдени от още няколко негови колеги в неформални разговори. Всички таксиджии твърдят едно и също – от фирмата ги уведомили, че 9-12-80 прекратява съществуването си след Нова година, без да им бъде посочена конкретна причина за закриването на първата таксиметрова компания в София. Към настоящия момент под шапката на „Такси-С-Експрес“ оперират около 700 автомобила в столицата. В гилдията обаче признават, че голяма част от шофьорите работят изцяло в сивата икономика и че през последните години марката 9-12-80 е изгубила безвъзвратно водещата си позиция в таксиметровия бранш. Към днешна дата най-оборотните дружества за таксиметрови услуги в София, действащи и като лизингови фирми, са „Йелоу такси“ (91 719), „ОК Супертранс“ (973-21-21), 9-12-63 и „Такси ми“. Със стикерите 9-12-80 са означени автомобилите на няколко превозвача, най-големият от които: е „Такси-С-Експрес“, а останалите фирми са на хора, смятани за подставени лица на Алексей Петров с цел източване на дружеството майка и невнасяне на дължимите данъци и такси. „Такси-С-Експрес“ е собственост на дружествата АС БГ и „Балкан кейтъринг“, в които акционери са вдовицата на Трактора – Ива Павлова, застрахователното дружество „Лев Инс“ и израелецът Абрахам бен Нун, който също има дялове в „Лев Инс“. В София върви усилен слух, че такси компанията умишлено ще бъде закрита и че проблемите в 9-12-80 идват от стартирала война между израелските съдружници на застреляния мафиот и вдовицата Ива Павлова и започнало задкулисно преразпределение на активите му. Макар и отдавна загубила лидерската си позиция в бранша, такси компанията 9-12-80 повече от две десетилетия беше важен стълб в бизнесимперията на бившия съветник в ДАНС и силов застраховател Алексей Петров, който беше ликвидиран през лятото от наемен килър по време на разходка в планината. Паметливи криминалисти си спомнят, че Трактора слага ръка чрез рекет върху компанията в края на 1999 г. в момент, в който 9-12-80 е монополист в столицата в сферата на таксиметровите услуги. За силовото завземане на таксиметровото дружество от страна на бившата барета Алексей Петров свидетелства в съда през. 2010 г. в рамките на делото за рекет „Октопод“ бизнес дамата Теменужка Кайлитска. Тя разказа как прехвърлила след брутален натиск от Трактора 51% от собствеността си в „Такси-С-Експрес” на Марчело Джотолов. Според Теменужка всички фирми под шапката на „Такси-С-Експрес” били принудени да се застраховат в „Лев Инс“, дружество с израелски капитали, но пак контролирано лично от Трактора. Други свидетели на прокуратурата със скрита самоличност пък свидетелстваха, че таксиметровите автомобили били използвани за превоз на проститутки, трудещи се в над 50 публични домове в София, за които отговарял Димитър Митров, по-известен като Митко Полицая, отговорник на бизнеса с платената любов в кримиструктурата на Алексей Петров. Над 400 компаньонки в бардаците под контрола на Трактора били принуждавани да използват само такситата 9-12-80, когато отивали на адреси на клиенти, като плащали двойни тарифи за превоза си. Според изказване на Алексей Петров пред съда през 2010 г. по делото „Октопод“ една от големите му заслуги към държавата в качеството му на агент под прикритие е било участието му в събитията от 16 март 2001 г., когато хиляди таксиджии блокираха Народното събрание, Орлов мост и ключови кръстовища в центъра на София, вбесени от новината за открития в езерото на Южния парк труп на 3-годишния Пепи Терзийски, чийто баща Стоян към този момент е шофьор в 9-12-80. Дни по-късно стана известно, че детето е било убито от собствената си майка Даниела Терзийска. “Тогава попречих на таксиметровите шофьори да нахлуят в парламента и да свалят правителството на Иван Костов“, обяви Алексей Петров пред магистратите през 2010 г. Коренно различна обаче е версията за ролята на Трактора в драматичните събития от пролетта на 2001 г. на пенсионирани служители на МВР. Според думите им още тогава в службите имало данни, че Алексей Петров стои зад бунта на таксиджиите и темата даже била коментирана на извънредна среща, свикана от Иван Костов и с участието на тогавашния МВР шеф Емануил Йорданов, главния секретар на МВР Славчо Босилков и заместник-министъра на вътрешните работи Здравко Зафиров. „Имаше съмнения, че Алексей Петров, в съучастие с тогавашния шеф на баретите Филко Славов, е създал проблема на правителството с таксиджиите, пускайки умишлено фалшивия слух в гилдията, че служители на НСО стоят зад убийството на малкия Пепи. В онзи момент Иван Костов вече имаше огромни търкания с главния прокурор Никола Филчев, който беше покровителят на Алексей Петров“, спомня си бивш високопоставен полицай. Източник: Уикенд

4/5 - (2 votes)
Leave A Reply

Exit mobile version