Close Menu
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Facebook X (Twitter) Instagram
Bourgas.bg
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Bourgas.bg
Начало - Бизнес - Авиокомпания ще плати 66 милиона долара глоба за измама на клиенти
Бизнес

Авиокомпания ще плати 66 милиона долара глоба за измама на клиенти

07.05.2024Няма коментари2 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn
Авиокомпания-ще-плати-66-милиона-долара-глоба-за-измама-на-клиенти
Авиокомпания ще плати 66 милиона долара глоба за измама на клиенти


Това е австралийската Qantas

Най-голямата австралийска авиокомпания Qantas ще плати 66 млн. USD глоби за измама на потребителите чрез продажба на билети на фиктивни полети и отмяна на полети без своевременно уведомление, съобщиха от Държавната комисия за защита на конкуренцията и правата на потребителите (ДКЗП).

Както се отбелязва в изявление на отдела, авиокомпанията призна вината и се съгласи да плати глоба от 100 милиона австралийски долара (над 66 млн. USD) за нарушаване на националните закони за защита на потребителите. „Qantas също така ще плати около 20 милиона австралийски долара (13,3 млн. USD) на клиенти, закупили билети за полети, които компанията не е планирала да обслужва“, посочва комисията, като отбелязва, че компенсация в размер на 225 до 450 австралийски долара (от 150 USD до 300 USD) ще могат да получат над 86 500 души.

„Поведението на Qantas беше напълно неприемливо и очакваме, че наказанието, ако бъде одобрено от съда, ще послужи като възпиращ фактор за други компании. „Очакваме фирмите, работещи в Австралия, да комуникират директно и честно с клиентите си“, каза председателят на ACCC Джина Кас-Готлиб.

Държавната комисия за защита на конкуренцията и правата на потребителите обвини най-голямата авиокомпания в страната, която представлява около 66% от всички въздушни пътувания в Австралия, в измама на клиенти през август 2023 г. Според регулатора Qantas е продала билети за повече от 8 хиляди полета, планирани за периода от май до юли 2022 г., в рамките на 2 седмици, а в някои случаи и в рамките на 47 дни след отмяната им. Превозвачът също така не е уведомил своевременно пътниците за отмяната на над 10 хиляди полета през този период.

 

image

Оценете публикацията

Свързани публикации

Превзема ли Happy тротоара на бул. Алеко Богориди в Бургас

Вече не е собственост на Ахмед Доган

Защо не арестуват Марк Зъкърбърг?

Comments are closed.

  • Актуалното
  • Най-коментирано
05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

11.12.2024

Изграждане на електрически инсталации в дома: Пълно ръководство за електрически ремонти, осветление и табла

18.10.2023

Ще построим иновативно училище в Крайморие

18.10.2023

Турски престъпници, откраднали милиони от Германия

18.10.2023

Въздействието на спорта върху приходите на други бизнеси

Спонсорирани връзки
  • 151.BG
  • Адвокат в Бургас
  • Водопроводчик в Бургас
  • Електротехник в Бургас
  • Счетоводни услуги в Бургас
Copyright © 2025. Powered by WordPress.
  • Начало
  • Политика за поверителност
  • Контакти

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

Рекламният блокер е включен!
Рекламният блокер е включен!
Нашият уебсайт е възможен благодарение на показването на онлайн реклами на нашите посетители. Моля, подкрепете ни, като деактивирате своя Ad Blocker.