Та ревнали, та посиняха от плач. Екраните на телевизорите ни се намокриха, телефоните ни ръждясаха. Социолози ронят сълзи, политолози други секрети.
Защо народът не гласувал.
Защо ходели ту за гъби, ту за череши, ту изобщо никъде.
Как бил ориентиран избирателят. Ляво, дясно, или център.
А е толкова просто!
Драгите социо, полито и други ЛОЗИ просто трябва да застанат в един хипермаркет, без значение на коя верига е. Да стоят и да гледат.
Купува ли народът смачкани зелени домати и меки краставици с надпис „български“ – на негласуване е.
Блъска ли се за вчерашен намален сух хляб – на псуване е.
Мята ли се към щанда за преоценена пача и други знайни и незнайни карантии – пишете го колебаещ се.
Пълни ли си количката с чиа и рукола – много гледа телевизия и кулинарни предавания, промил се, може и да гласува.
Мърмори ли си под нос над някой говежди кралски рибай стек за 220 лева опаковката, или започва да си говори с филето от сьомга на висок глас – с антиевропейска насоченост е.
Ляга ли под щанда да търси Стоичков, шеф Манчев или шеф Ангелов – отново колебаещ се. На изборите може и да са го прибрали в психото за профилактичен преглед.
Пълни ли количката догоре с отбрани филета, морски дарове, опулени скариди и замразени пици – десен е.
Търси ли одеколон „Ален мак“ и то на промоция – ляв е.
Видите ли го тайно да рупа зад щанда баничка, без да я плати, пенсионер е. Няма да има сили да стигне до урната.
Започне ли да благославя всички етикети с цените – анархист е.
Кръсти ли се след като плати на касата – набожен е и тачи 11-тата Божа заповед „Не гласувай“
Излезе ли с празна количка – на лошо е.
Пребройте всички с празните колички, извадете ги от 100 процента, умножете ги по цената на хляба и киселото мляко, прибавете котировката на аспирина и валериана за деня, направленията за специалисти и масовото отчаяние и ще получите избирателната активност!
Автор: Илонка ИВАНОВА