Close Menu
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Facebook X (Twitter) Instagram
Bourgas.bg
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Bourgas.bg
Начало - Авто тенденции - Новото Renault Master E-Tech electric изминава до 460 км с едно зареждане
Авто тенденции

Новото Renault Master E-Tech electric изминава до 460 км с едно зареждане

10.02.2024Няма коментари5 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn
Новото-renault-master-e-tech-electric-изминава-до-460-км-с-едно-зареждане
Новото Renault Master E-Tech electric изминава до 460 км с едно зареждане

Новото Renault Master E-Tech electric ще може да изминава до 460 км с едно зареждане, обяви френският производител. Електрическият ван, оборудван с батерия с капацитет 87 кВтч, става новият еталон за максимален пробег и висока ефективност в Европа. Новото Renault Master E-Tech electric ще се предлага и с по-малка батерия с капацитет 40 кВтч, за потребителите, които ще използват вана предимно в града. И двете опции за батериите са интегрирани в един корпус и са проектирани спрямо нуждите за шофиране както в града, така и извън него. Те не възпрепятстват капацитета на полезния товар на превозното средство.

Вижте новото Renault Master E-Tech electric >> >> >>

Новото Renault Master E-Tech electric е проектирано от самото начало да стига по-далеч, да товари повече и да консумира по-малко. Тази висока производителност става възможна благодарение на неговия аеродинамичен дизайн на вана и новата оптимизирана платформа, които спомагат за намаляване на консумацията на енергия спрямо настоящото поколение. Новото Renault Master E-Tech electric консумира с 27% по-малко енергия в сравнение с настоящото поколение, има пробег от 460 км по WLTP и значителен капацитет на полезен товар.

orig.jpg65c7dcdf32df4

Снимка: Renault

Новото Renault Master E-Tech electric разполага с капацитет на полезен товар от 1625 кг във ван, изискващ шофьорска книжка от категория В и може да тегли 2,5 тона. Консумацията му остава разумна – 21 кВтч/100 км с батерията с капацитет 87 кВтч. Бързото зареждане с мощност 130 кВт DC добавя 252 км пробег за 30 минути.

Домашна зарядна станция Wallbox с мощност 22 кВт AC зарежда батерията от 10% до 100% за по-малко от 4 часа. Новото Renault Master E-Tech electric се задвижва от мотор с мощност 96 или 105 кВт, като и в двата случая осигурява въртящ момент от 300 Нм. Първият работи с батерия 40 кВтч и има пробег от около 200 км по WLTP, а вторият – с батерия с капацитет 87 кВтч с пробег до 460 км по WLTP.

orig.jpg65c7dce048bde

Снимка: Renault

Renault оптимизира пробега на новия Master E-Tech electric, като се фокусира върху два аспекта – концепцията „аерован“ и мултиенергийната платформа, включваща основния мотор, иновативна динамична спирачна система и система за управление на температурата на батерията. Именно дизайнът на „аерован“ осигурява най-високата ефективност в категорията независимо от енергийния източник. Коефициентът на аеродинамично съпротивление Cх е с над 20% по-нисък, което го извежда начело в сегмента.

Новото Renault Master E-Tech electric е конструирано в аеродинамичен тунел. Неговият силует и всеки един детайл са изпипани до съвършенство. Прототипите прекарват хиляди часове в тунела в процеса на разработка, след което, предвид размерите на вана, се извършват тестове в аеродинамичен тунел, създаден за самолети. За да отговори на всички изисквания на потребителите, производителността на силовия агрегат е подобрена с мощност 105 кВт и въртящ момент от 300 Нм. Трансмисионната система е с едно от най-високите предавателни отношения на пазара на тежкотоварните ванове.

orig.jpg65c7dce1226c7

Снимка: Renault

Гамата на новия Master E-Tech включва ванове с максимална разрешена маса в натоварено състояние от 4 тона и невиждана досега в сегмента теглителна сила без да се прави компромис с управлението дори при високи скорости. Системата за управление на топлината на батерията поддържа температурата постоянна, което увеличава нейната производителност и удължава нейния експлоатационен срок. Климатичната система в кабината, която се предлага като стандартно оборудване, също спомага за поддържане на вътрешната температура на оптимални нива и за запазване на пробега на вана възможно най-дълго както през лятото, така и през зимата.

orig.jpg65c7dce208e1a

Снимка: Renault

Динамичната спирачна система също ограничава броя на компонентите в двигателния отсек, като вътрешен мотор задейства спирачките. Освен че увеличава спирачната сила, системата е с по-бързи реакции, което подобрява активната безопасност на автомобила. Чрез отделяне на натиска върху педала от страна на водача от спирачния механизъм, системата може да превърне кинетичната енергия от забавянето в електрическа с цел зареждане на батерията и увеличаване на пробега. По този начин могат да се генерират до 95 кВт енергия. Цялата тази работа е подобрила ефективността съвсем реално.

orig.jpg65c7dce2e5436

Снимка: Renault

Новият ванът включва също възможности за зареждане на други устройства от контакт в кабината или товарната зона Vehicle To Load (V2L), както и адаптери за включване на електрически инструменти, компютри и други устройства в контакти на зарядно устройство. Можете също така да захранвате специално изработени части на каросерията, хладилни отделения, инструменти за работилница, автоматични задни врати, допълнителни отоплителни или климатични системи и т.н. директно от батерията.

orig.jpg65c7dce3cd513

Снимка: Renault

Има възможност за подаване на енергия от батерията към мрежата Vehicle To Grid (V2G) чрез използване на двупосочно зарядно устройство. Новото Renault Master E-Tech electric разполага с функционалности, осигуряващи потребителско изживяване, наподобяващо в голяма степен това на смартфон. Google Maps отчита предпочитанията на потребителя и предлага оптимизирани спрямо тях маршрути.

Renault Master E-Tech electric е единственото превозно средство в своята категория, произвеждано във Франция в три версии – с двигател с вътрешно горене, с електрическо задвижване и с водородна клетка. Всички каросерии се изработват на една и съща производствена линия в Батили, близо до Метц в Източна Франция.

Оценете публикацията

Свързани публикации

Новата Dacia Spring получава двупосочно зареждане

Миналата година продажбите на автомобили с водородни горивни клетки са спаднали с 30%

Новото MINI Countryman S ALL4 атакува екстремния терен на Исландия

Comments are closed.

  • Актуалното
  • Най-коментирано
05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

11.12.2024

Изграждане на електрически инсталации в дома: Пълно ръководство за електрически ремонти, осветление и табла

18.10.2023

Ще построим иновативно училище в Крайморие

18.10.2023

Турски престъпници, откраднали милиони от Германия

18.10.2023

Въздействието на спорта върху приходите на други бизнеси

Спонсорирани връзки
  • 151.BG
  • Адвокат в Бургас
  • Водопроводчик в Бургас
  • Електротехник в Бургас
  • Счетоводни услуги в Бургас
Copyright © 2025. Powered by WordPress.
  • Начало
  • Политика за поверителност
  • Контакти

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

Рекламният блокер е включен!
Рекламният блокер е включен!
Нашият уебсайт е възможен благодарение на показването на онлайн реклами на нашите посетители. Моля, подкрепете ни, като деактивирате своя Ad Blocker.