Страхотна новина за почитателите на луксозните марки и висококачествените храни.
Преди броени дни двама от най-добрите италиански модни дизайнери обявиха, че пускат в продажба 5000 кутии с различни типове паста, произведени съвместно с известната италианска фирма „Пастифичио ди Мартино“.
Ролята на Доменико и Стефано е изцяло върху винтидж кутията, опаковките и престилката, която носи техните подписи.
Останалата част дизайнерите са оставили на професионалистите от Пастифичио. Комплектът с четири разновидности паста ще се продава в избрани магазини и онлайн от 15 ноември и ще струва 100 евро. Това прави „Dolce&Gabbana“ поредната луксозна марка, поставила логото си на „обикновени“ стоки.
Новото начинание на дизайнерите може би е вдъхновено от последната колекция, в които представиха рокли с щампи на паста и зеленчуци и подобни аксесоари за сезон пролет/лято 2018.
Припомняме ви, че преди година марката пусна и линия дизайнерски домакински уреди, с които предизвика истински фурор. По последни данни, италианският бранд възнамерява да пусне постоянна линия, посветена на най-скъпото за една италианска домакиня – кухнята!
,