Close Menu
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Facebook X (Twitter) Instagram
Bourgas.bg
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Bourgas.bg
Начало - Социални теми - Некоректни: Таксуват ни 5 ст. за торбичка, с 2 лв. – за шалте на шезлонга
Социални теми

Некоректни: Таксуват ни 5 ст. за торбичка, с 2 лв. – за шалте на шезлонга

28.06.2024Няма коментари2 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn
Некоректни:-Таксуват-ни-5-ст-за-торбичка,-с-2-лв.-–-за-шалте-на-шезлонга
Некоректни: Таксуват ни 5 ст. за торбичка, с 2 лв. – за шалте на шезлонга

Зачестяват сигналите за некоректни хотелиери за летни резервации, а концесионери изненадват плажуващите с дребен шрифт затова, че доплаща за шалте- два лева отгоре, а една от веригите за хранителни стоки дори въведе таксуване с 5 стотинки на малките найлонови торбички, в които обикновено слагаме плодове, зеленчуци или печива при пазаруване.

„Законът ясно казва, че цената за всяка стока трябва да е поставена до нея. Посетих два от обектите на верига. Има табели, но те не се намират близо до пликчетата, затова потребителите твърдят, че не са информирани, а научават за таксата, когато си погледнат касовата бележка“, заяви Габриела Руменова от платформата „Ние, потребителите“ в студиото на „България сутрин“. Тя подчерта, че има наредба, която предвижда да се осигурят достъпни за потребителя алтернативи.

„Може би търговци се опитват по линия на политиката за ограничаване на опаковките да печелят нерегламентирано. Отправих запитване до търговеца на база на какво е въведена тази такса – седмица нямам отговор“, допълни Руменова в ефира на Bulgaria ON AIR.

Новият регламент предвижда поне 10% от пакетираните продукти да са в опаковки за многократна употреба след 2030 г. Гостът препоръча на клиентите да използват повече торбички от плат, контейнери за многократна употреба.

Зачестяват и сигналите до „Ние, потребителите“ за некоректно отношение на хотелиери във връзка с летни резервации. Едни от последните казуси е със семейства, което е платило почивката си още през февруари, но 4 дни преди нея е уведомено, че тя няма да се стои заради проблем с водата в хотела.

„Отказаха на семейството да им предложат алтернативно настаняване. Свързах се с хотела и когато им припомних, че по договор дължат да върнат заплатената сума с 30% неустойка, това ги накара да се замислят, че е по-добре да потърсят начин да настанят тези хора. В крайна сметка семейството заминава на почивка“, поясни Руменова.

image

Оценете публикацията

Свързани публикации

„Дачия“ се заби в стълб на бул. Никола Петков в Бургас

МОН обяви ваканциите за новата учебна година, децата ще почиват повече

Общинският съвет реши: 35 000 лева от бюджета на Бургас за преброяване на гларусите

Comments are closed.

  • Актуалното
  • Най-коментирано
05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

11.12.2024

Изграждане на електрически инсталации в дома: Пълно ръководство за електрически ремонти, осветление и табла

18.10.2023

Ще построим иновативно училище в Крайморие

18.10.2023

Турски престъпници, откраднали милиони от Германия

18.10.2023

Въздействието на спорта върху приходите на други бизнеси

Спонсорирани връзки
  • 151.BG
  • Адвокат в Бургас
  • Водопроводчик в Бургас
  • Електротехник в Бургас
  • Счетоводни услуги в Бургас
Copyright © 2025. Powered by WordPress.
  • Начало
  • Политика за поверителност
  • Контакти

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

Рекламният блокер е включен!
Рекламният блокер е включен!
Нашият уебсайт е възможен благодарение на показването на онлайн реклами на нашите посетители. Моля, подкрепете ни, като деактивирате своя Ad Blocker.