Close Menu
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Facebook X (Twitter) Instagram
Bourgas.bg
  • Начало
  • Бизнес
  • Здравеопазване
  • Престъпления
  • Мнения
  • Политика
  • Туризъм
  • Управление
Bourgas.bg
Начало - Бизнес - Карфур спира да продава Пепси и Севън ъп
Бизнес

Карфур спира да продава Пепси и Севън ъп

05.01.20241 коментар2 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn
Карфур-спира-да-продава-Пепси-и-Севън-ъп
Карфур спира да продава Пепси и Севън ъп


Продуктите били станали твърде скъпи за френската верига

Френската верига за търговия на дребно „Карфур“ (Carrefour) обяви, че спира да продава продуктите на „ПепсиКо“ (PepsiCo), тъй като те са станали твърде скъпи, предаде Ройтерс.

Това е поредният сблъсък от ценовата война между глобалните производители на храни и големите търговци, посочва агенцията.

От днес по рафтовете на магазините на веригата във Франция няма да присъстват популярни безалкохолни напитки като например „Пепси“ (Pepsi) и „Севън ъп“ (7up) и чипсове „Лейс“ (Lay’s), а където все пак ги има те ще бъдат съпътствани от бележка:

„Вече не продаваме тази марка поради неприемливо увеличение на цената“,

заяви говорител на „Карфур“.

Засега не е ясно дали продуктите на „ПепсиКо“, които вече са в магазините на веригата, ще бъдат изтеглени, каза още говорителят. Въпросните бележки ще присъстват само в магазините на „Карфур“ във Франция.

От „ПепсиКо“ не са отговорили на запитванията на Ройтерс по темата.

Американската компания обяви през октомври, че планира „умерено“ увеличение на цените през настоящата година,

тъй като въпреки поскъпването търсенето на стоките ѝ през 2023 г. не е спаднало, което пък е довело до ръст на печалбата за трета поредна година.

През миналата година много търговци на дребно в няколко държави, сред които Германия и Белгия, съобщиха, че спират поръчките от определени производители заради скок на цените.

„Карфур“ е една от веригите супермаркети, която води най-активна ценова битка с производителите на храни и напитки. През миналата година компанията започна кампания „шринкфлация“, предупреждаваща потребителите за продукти, чието тегло е намалено, но за сметка на това цената им е запазена или повишена. 

image

4/5 - (1 vote)

Свързани публикации

Превзема ли Happy тротоара на бул. Алеко Богориди в Бургас

Вече не е собственост на Ахмед Доган

Защо не арестуват Марк Зъкърбърг?

1 коментар

  1. Добринка on 23.02.2024 00:00

    Не мога да повярвам, че спират продажбата на две толкова популярни марки!

  • Актуалното
  • Най-коментирано
05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

05.01.2025

Монтаж на абсорбатор: как да изберем правилния модел и инсталираме го безпроблемно

11.12.2024

Изграждане на електрически инсталации в дома: Пълно ръководство за електрически ремонти, осветление и табла

18.10.2023

Ще построим иновативно училище в Крайморие

18.10.2023

Турски престъпници, откраднали милиони от Германия

18.10.2023

Въздействието на спорта върху приходите на други бизнеси

Спонсорирани връзки
  • 151.BG
  • Адвокат в Бургас
  • Водопроводчик в Бургас
  • Електротехник в Бургас
  • Счетоводни услуги в Бургас
Copyright © 2025. Powered by WordPress.
  • Начало
  • Политика за поверителност
  • Контакти

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

Рекламният блокер е включен!
Рекламният блокер е включен!
Нашият уебсайт е възможен благодарение на показването на онлайн реклами на нашите посетители. Моля, подкрепете ни, като деактивирате своя Ad Blocker.