Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност, лаконични бяха от финансовата институция
Хиляди клиенти на банка ДСК са гневни, защото са установили неправомерни трансакции в последните дни. Обикновено става въпрос за дублирани плащания. Например – пазаруваш в голям хипермаркет и веднъж ти отчита сума от 103,20 лева, а веднага след това от сметката ти се извършва още едно такова плащане, на същата стойност. Парите обаче не отиват при търговеца, а в банката, което взривява верните й клиенти.
Днес всички клонове са затапени от хора, които са гневни и търсят обяснение.
Току-що от банка ДСК изпратиха следното съобщение:
„Уважаеми клиенти, В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и в следствие на това грешни салда, моля да ни извините.
Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност. Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка.“