Notice: Функцията register_block_script_handle е извикана погрешно. Файлът (/home/bourgas.bg/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/includes/modules/schema/blocks/faq/assets/js/index.asset.php) за "editorScript" описан в дефиницията на "rank-math/faq-block" липсва. За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 5.5.0.) in /home/bourgas.bg/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

Notice: Функцията register_block_script_handle е извикана погрешно. Файлът (/home/bourgas.bg/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/includes/modules/schema/blocks/howto/assets/js/index.asset.php) за "editorScript" описан в дефиницията на "rank-math/howto-block" липсва. За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 5.5.0.) in /home/bourgas.bg/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

Notice: Функцията register_block_script_handle е извикана погрешно. Файлът (/home/bourgas.bg/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/includes/modules/schema/blocks/schema/assets/js/index.asset.php) за "editorScript" описан в дефиницията на "rank-math/rich-snippet" липсва. За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 5.5.0.) in /home/bourgas.bg/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
Кемтрейлс ли? Ето как се образуват следите от самолетите в небето - Bourgas.bg


Видими са зад крилата, а не зад двигателите

Инверсионни следи или още кондензационни следи се наричат линейните, приличащи на облаци, следи, образуващи се зад летателните апарати, пише meteobalkans.bg.

Явлението се наблюдава най-често в горните слоеве на тропосферата, значително по-рядко – в тропопаузата и стратосферата. В отделни случаи може да се наблюдава и на неголеми височини.

Тези следи се образуват при същите условия като студените мъгли. При по-ниски температури е нужно много по-малко количество влага, за да се насити въздухът до 100% относителна влажност. Ето защо такива следи се образуват при полет на даден летателен апарат само при големи височини, при които температурата на въздуха е от порядъка на -40 – -60 °C.

При толкова ниски температури, дори и малкото количество влага идващо от изгорелите газове и от въздуха е достатъчно за насищане на въздуха. Както за мъглата, така и за този вид следи са нужни така наречените кондезационни ядра, за образуването на водни капки.

Кондензационните ядра в този случай са частици от изгорелите газове, оставени зад двигателите. Но заради ниската температура, водните капки и парата веднага се превръщат в малки ледени кристали, които се виждат с просто око.

Друг механизъм за образуване на кондензационни следи е кондензиране на влагата от въздуха вследствие от пониженото налягане над крилата и в завихрянията (вортекс) след летателния апарат.

Кондензиралата влага прави тези завихряния видими за окото. Този ефект е типичен за по-влажна среда. За разлика от следите образувани на база на изгорелите газове след двигателите, следите заради промяна на налягането се образуват на по-ниски височини, където влажността на въздуха е по-голяма. Предимно при по-бавно движение на самолета при излитане или кацане. Видими са зад крилата, а не зад двигателите.

Преди да започнат коментарите за „пръскане“, 5G и т.н. решихме да ви покажем снимка на температурата на 200 хпа (~ 10-11000 метра надморска височина). И така във височина е -60 градуса по Целзий.

Как да ги прогнозираме ?

Най-лесния начин е да погледнем карта, която отговаря за очакваната температура на 200 hpa ( или 10-11 км.). Ако температурата в този слой е около -55 / – 65 , то със сигурност ще се образуват следи. Разбира се, трябва да се наблюдават и възходящи потоци и по-влажен въздух.

Ако тези параметри не са налични, дори при ниски температури без възходящи вихри – те няма да се образуват или ще са по-къси. Много често хората се чудят, защо едните самолети имат дири, а други не?

Самолетите често летят на различни височини, за да избегнат инциденти и да избегнат турбулентните движения, създадени зад другия самолет, но понякога разлика от 300-400метра, променя условията за да се образуват самолети дири. Често тези дири се образуват преди промяна на времето и често се спекулира, че е климатично оръжие и т.н

Оценете публикацията
Leave A Reply

Exit mobile version