Американската марка Jeep, част от автомобилния гигант Stellantis, разшири гамата на Avenger като представи новата версия Avenger e-Hybrid в допълнение към моделите с електромотор и с бензинов двигател с вътрешно горене. През януари електрическият Jeep Avenger беше избран за “Европейски автомобил на годината” за 2023 г. В резултат на успехите в продажбите, компанията разшири гамата на Jeep Avenger най-напред с модел с бензинов двигател, а сега и с пълен хибрид, наречен e-Hybrid. Вижте новия Jeep Avenger e-Hybrid >> >> >> Целта е да се предостави на клиентите гъвкавост да избират между три силови агрегата, в съответствие с трайния ангажимент на марката към свободата на избор. Осигурявайки ново изживяване при шофиране, като същевременно гарантира намалени емисии на CO2, новият Jeep Avenger e-Hybrid разширява пътуването на Jeep в света на електрификацията със задвижваща хибридна технология на двигателя MHEV. Новият Jeep Avenger e-Hybrid ще може да се поръчва на всички европейски пазари от края на ноември 2023 г. Снимка: Jeep Марката Jeep непрекъснато се движи към нова концепция за мобилност, способна да подобри допълнително възможностите, комфорта, горивната ефективност, безопасността, опазването на околната среда и приключенията. Планът за електрификация стартира в Европа в края на 2020 г. и беше плавно пренесен с пускането на технологията 4xe Plug-in Hybrid при Compass, Renegade, Wrangler и по-скоро на новия Grand Cherokee. След това се появи първият напълно електрически Avenger, представящ гените на марката в компактен SUV с уникална комбинация от възможности, стил, функционалност и технология. Като чист израз на “концентрирана свобода”, Avenger е олицетворение на запазената марка на Jeep да гарантира спокойствие при всякакви условия, както на пътя, така и извън него. Снимка: Jeep Новият Jeep Avenger e-Hybrid се задвижва от 1,2-литровия 3-цилиндров бензинов двигател с вътрешно горене, способен да достави до 100 конски сили и 205 Нм въртящ момент, 48-волтовата литиево-йонна батерия и иновативната 6-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Тази скоростна кутия съдържа електромотор с мощност 21 кВт, инвертор и централен трансмисионен блок, работещи заедно за оптимизиране на ефективността. Допълнителната електрическа мощност подобрява въртящия момент при ниски обороти и осигурява тих и отзивчив старт за водача, с безпроблемни и бързи преходи. Чистата електрическа мощност също е полезна за функцията за електронно пълзене, позволяваща поредица от кратки движения напред без натискане на педала на газта, което е полезно в ситуации като задръствания. Превозното средство може да се паркира и в изцяло електрически режим. Снимка: Jeep Освен това тази технология позволява възстановяване на енергията по време на забавяне и предоставя свободата на автоматично презареждане чрез регенеративно спиране, елиминирайки необходимостта от зареждане в мрежата. Електрическият мотор подобрява ефективността и удоволствието от шофирането, позволявайки на колата да се движи с изключен бензинов двигател в определени ситуации. Този режим се активира по време на градско шофиране със скорост под 30 км/ч, достигайки до 1 км автономия в напълно електрически режим по градски и извънградски пътища, ако се поддържа нормално шофиране или когато водачът освободи педала на газта при стабилизирани условия или надолу дори по магистрала, спестявайки гориво. Снимка: Jeep Технологията също е включена в процеса на запалване на двигателя, улеснен от електромотора с поддръжка на ремъчен стартер-генератор. Това позволява лесен преход между бензиновия двигател и електромотора, като същевременно се поддържа безшумна работа. При типични условия на шофиране, двигателят е проектиран за оптимална горивна ефективност, постигайки до 15% намаление на емисиите на CO2 в сравнение с двигател с вътрешно горене с автоматична скоростна кутия. Това се постига допълнително чрез цикъла на Милър, което води до изчислени емисии на CO2, вариращи от 111 до 114 г/км, позиционирайки го благоприятно в категорията му. Снимка: Jeep Новият Jeep Avenger e-Hybrid ускорява от 0 до 100 км/ч за 11 секунди, съчетано с почти мигновено подаване на въртящ момент от електрическия мотор. Тази конфигурация оптимизира работата на двигателя с вътрешно горене, особено по време на рестартиране, като смекчава ефекта на турбодупка и осигурява бърза реакция при натискане на педала на газта. По същия начин в чисто електрически режим при стартиране, двигателят с вътрешно горене се включва само когато е необходима допълнителна мощност. С новия Jeep Avenger e-Hybrid са налични нови функции, като завладяващия открит небесен покрив, предлагащ открито забавление и удоволствие както за водача, така и за пътниците. Предлагат се и други революционни подобрения в комфорта с въвеждането на седалката на водача с електрозадвижване с функция за масаж и кожено покритие. Снимка: Jeep Тези иновативни седалки предлагат оптимална опора и релакс по време на всяко пътуване. Вътре в салона шофьорът може да ползва 7-инчовия клъстер e-Hybrid, включващ информация като режим на шофиране, обратна връзка за състоянието на двигателя и показания на електромера. Предлага се опционален 10,25-инчов екран. Освен това автомобилът е оборудван с лостчета за смяна на предавките от волана, с които в ръчен режим се поема контрола върху избора на предавките на модерната 6-степенна автоматична трансмисия. Един от основните акценти на продукта включват 48-волтовата система, която осигурява истинско хибридно изживяване. Разходът на гориво също е само 5,1 л/100 км. Снимка: Jeep Освен това хибридната система включва значителни икономии на CO2 в сравнение с традиционните бензинови двигатели, с потенциал за намаляване на емисиите с повече от 10 г/км CO2. За гамата на Avenger има налични има два нови пакета свързани услуги, които правят шофирането още по-приятно. Пакетът Connect ONE, осигурява помощ и сигурност в случай на нужда, а пакетът Connect Plus предлага широк набор от свързани услуги, фокусирани основно върху навигацията. Клиентите на новия Jeep Avenger e-Hybrid ще могат да се възползват напълно от актуализациите на картата по въздуха. Снимка: Jeep Гамата на новия Jeep Avenger e-Hybrid разкрива отличителни характеристики, пригодени за всяко ниво на оборудване. Нивото Longitude показва елегантен дизайн с 16-инчови алуминиеви джанти, изцяло LED фарове с рефлекторен дизайн и дръжки на вратите в цвета на купето, всичко това допълнено от стилни сиви предпазни планки. Отвътре той предлага комфортен интериор, включващ черно табло и седалки от плат, 7-инчов пълен дигитално инструментално табло, круиз контрол и удобен преден подлакътник. Безопасността и технологиите са подсигурени, като функции като автономно аварийно спиране, разпознаване на пътни знаци, асистент за поддържане на лентата и асистент за внимание на водача са включени, за да осигурят безопасно и ефективно шофиране. Нивото Altitude подобрява екстериора със 17-инчови алуминиеви джанти и сребърни предпазни планки. В интериора носи нотка елегантност с премиум седалки от плат и винил, регулируем на височина товарен под и сребристо арматурно табло с вътрешни вложки, допълнено от волан от синтетична кожа. Снимка: Jeep Допълнителни функции като 10,25-инчов пълен дигитален екран, еднозонов автоматичен климатик и адаптивен круиз контрол допълнително повишават нивото на автомобила. И накрая, най-високото ниво Summit се отличава с изискан екстериор с 18-инчови алуминиеви джанти, изцяло LED предни проектори и задни светлини. Цветовата гама също предлага богато разнообразие от възможности за избор, включвайки както основни цветове като снежно бяло, черно Volcano и червено Ruby, така и металик цветове като сиво Stone, жълто, синьо-зелено и гранитно сиво. Снимка: Jeep Вътре моделът предлага многоцветно амбиентно осветление и електрохромно огледало за обратно виждане без рамка. Има безключов достъп и стартиране на двигателя, безжично зарядно устройство, наблюдение на мъртвата зона, задна камера с изглед на 180 градуса, сензори за паркиране по цялата периферия, автоматичен контрол на дългите светлини, електрически сгъваеми огледала, врата за повдигане и възможности за автономно шофиране от ниво 2. Освен това новият Avenger e-Hybrid може да бъде оценен за уникалната система Hill Descent Control и системата Select Terrain, която е стандартна за всички версии и включват шест режима за шофиране с основно зададен режим Normal за ежедневно шофиране. Режимът Eco е за пестене на енергия, а Sport – към по-динамично шофиране. Останалите три режима са по-специализирани – Snow е идеален за снежни писти, Mud е предназначен за кални трасета и Sand – за пясъчни зони.
5 коментара
Страхотно! Неочаквано, но впечатляващо! Купувам го!
Звучи интересно! Ще го разгледам с удоволствие!
Чудесно! Ще си го поръчам веднага!
Интересен избор за хибриден автомобил! Ще се радвам да го разгледам по-подробно.
Удивително! Желая си такъв хибриден Jeep Avenger!